Erikträning och fotografering

Publicerat av Jennie Börs den 28 Maj 2012 kl. 21:32 i Vardag
Är nu äten och duschad efter en kväll i stallet. Har mockat, ridit lite på min fina, pratat med Pernilla samt tittat på Erikträning. Pratade igenom gårdagens ritt med Pernilla (hon var faktiskt där och såg den live) och vi hade lite delade åsikter angående det där att jag inte red, ska titta in filmen och se om jag ändrar min åsikt. Annar var vi väldigt överens i övrigt, hon kunde även intyga det där med långa tyglar + bakåtlutandet. Idag känns det mycket bättre än igår, har helt enkelt vänt min tanke och är nu peppad inför helgen istället. På fredag bokade jag in en liten träning för Pernilla dessutom, ska bli skönt att få lite extra coching samt snabbcheck inför helgens LA-debut.

Johanna och Jumanji tränade för Erik, något som jag tittade på med kameran i högsta hugg. Fick ett otroligt sug för fotografering, så varför inte ta tillfället i akt? Träningen för dem gick bra tycker jag, det blev några stopp men när Johanna la upp galoppen och red flög de över med god marginal! Bilder på de två kommer givetvis senare.


Johanna och Evita på en Erikträning förra våren.

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Kul med lite bilder, :)

2012-05-28 @ 21:36:29
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback