Dagen hittills

Publicerat av Jennie Börs den 06 Maj 2012 kl. 15:13 i Vardag
Belönade mig med en ordentlig sovmorgon, mycket välbehövligt eftersom jag missade några timmar av sömn under gårdagens natt. Väl utvilade tog jag mig i alla fall upp till stallet för att fixa mockning och sådant. Blev sedan kvar uppe i stallet eftersom det var hoppträning, lånade Karins kamera för att kunna fota lite. Var inte helt överens med kameran men det blev några bilder som klickades av i alla fall.

Nu ska jag försöka att knåpa ihop en liten affisch till en av US's aktiviteter. Ska ta fram min kreativa sida och se vad resultatet av det blir!


Miro har en trött ponny idag, han har legat och sovit/solat till och från!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback