Bästa vantarna

Publicerat av Jennie Börs den 07 Maj 2012 kl. 21:29 i Utrustning
Jag köpte mitt första par Roecklvantar för lite mer än två år sedan. De paret har jag kvar än idag, rejält slitna men de fungerar fortfarande alldeles utmärkt. Vantarna kostar runt 360:- och om jag får säga det själv är de absolut värda det priset, de håller och man får ett underbart bra grepp med om tygeln. De finns dessutom i en hel uppsjö av olika färger! 

Har även ett par vita vantar, de är dock inte av den "vanliga" modellen av Roeckl. När jag skulle köpa ett par vita fanns de nämligen inte hemma i den kritvita färgen, därför fick de bli ett par andra istället. De har en ovansida i tyg mer, lite billigare men ger fortfarande samma bra grepp om tygeln och är minst lika sköna.

Den "vanliga" modellen, kan varmt rekomendera dem!

Kommentarer
Kommentar av: Johanna Börs

SV: Det tror jag med! Det är så himla enkelt men har ändå det där lilla "extra" eller hur man ska säga! :)

2012-05-08 @ 21:11:12
Blogg: http://johannabors.blogg.se/
Kommentar av: Alva

Hej!

Är dem trasiga eller bara slitna?

Är det något hål i dem?

Tacksam för svar via mejl!! :)

[email protected]

2012-05-13 @ 20:08:22
Blogg: http://nattstad.se/ponygeeks
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback