Vårstädning

Publicerat av Jennie Börs den 18 Mars 2012 kl. 14:32 i Vardag
Idag har jag haft lite vårstädning i våra garderober i stallet, vilket var väldigt välbehövligt. På slutet har vi nämligen bara slängt in allting där det fanns en ledig plats då det varit så rörigt i garedoberna och jag vill inte precis påstå att det gjort det finare där inne. Nu ligger i alla fall var sak på sin plats, alla täcken är fint vikta och så vidare. Det tog sin lilla stund att få var sak på sin plats, men det är det värt. Alla vintertäcken har fått flyttat hem till garaget, tycker inte de behövs något mer den här vintern i alla fall.

När städningen var färdig mockade jag och fixade vatten åt Jumanji, skönt att ha det gjort innan hästarna kommer in. Ska byta vatten åt ponnyerna i hagen ikväll, mycket lättare att göra det utan två nyfikna ponnyer. Var i alla fall ner och hälsade på dem i hagen och tog några bilder, såhär glada var de innan jag gick hem:




Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback