Välkommen våren!

Publicerat av Jennie Börs den 01 Mars 2012 kl. 13:24 i Vardag
Idag är det den första mars, solen lyser och fåglarna kvittrar! Jag har dock haft en riktig slödag hittills, men jag känner mig inte riktigt pigg för den delen heller. Har försökt fixat lite med bloggens facebook-sida idag, dock utan framgång. Det nya bildupladdningssystemet är kasst om jag får säga det själv, ingenting fungerar som det ska så därför la jag det åt sidan.

Är jättesugen på att börja med en ny header, men måste fixa bilder innan jag kan börja. Förövrigt har jag ingen blogginspiration alls, konstigt att det alltid blir så på loven när man har all tid i världen?


Längtar tills det går att rida på banan igen!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback