Vad vi "älskar" med våren

Publicerat av Jennie Börs den 28 Mars 2012 kl. 22:13 i Vardag


Leriga hagar är verkligen det roligaste som finns, eller inte. Här ovan ser ni en del av Miro och Jumanjis hage, riktigt mysig och trevlig. Som tur är den torrare länge in i hagen, men det är inte speciellt roligt att behöva klaffsa igenom all gegga. Ponnyerna är inte heller speciellt imponerade av all lera, jag och Johanna tycker det är extrem tråkigt med genomblöta och geggiga ben.

Ponnyernas hage är som en "uppsamlingshage", allt vatten rinner ner till den. Alla andra hagar är relativt torra i alla fall. Idag flyttade vi i alla fall in vattebaljan från geggan till en torrare fläck, det var klurigt att få dit skottkärran med vatten: men skam den som ger sig!

Hur ser era hagar ut?

Kommentarer
Kommentar av: Sandra - Teamgustafsson

Den hagen som hästarna står i nu, är helt perfekt. Den är lite av en skogshage.

Men sommarhagen är enormt blöt..

2012-03-31 @ 17:43:25
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback