ULK steg tre

Publicerat av Jennie Börs den 11 Mars 2012 kl. 20:44 i Vardag
Sådär, nu är sista ULK-helgen avklarad och jag är nu en färdigutbildad ungdomsledare! Det känns väldigt skönt att ha det bakom sig, även om det har varit tre otroligt lärorika helger som har gett mig nya erfarenheter. Brand och försäkring, självkänsa och självförtroende samt ledarskap och kommunikation stod sista stegets schema, avslutningsvis fick vi även sitta med på DUS årsmöte. Biten med självkänsla och självförtroende var helt klart mest intressant, en av kursens höjdpunkter om jag får säga det själv.

Utöver allt lärande har vi givetvis ätit i massor och tittat på Melodifestivalen. Vet inte när jag såg finalen senast, var ett x antal år sedan jag lämnade Melodifestivalspektaklet. Har även haft flera trevliga pratstunder med Jenny, en salig blandning mellan allt och inget.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback