Stallkväll

Publicerat av Jennie Börs den 01 Mars 2012 kl. 22:30 i Vardag
Efter en segstartad förmiddag kom jag upp till stallet och där blev jag kvar. Promenarat häst, mockat och fixat vatten. Har även fipplat med ponnyernas täcken för att de ska få det täcke som sitter bäst, en nitlott för Miro som blev av med sitt nya WeatherBeeta-täcke. Men nu har de i alla fall varsitt täcke som sitter bra, bättre det än att den ena ska gå med ett som är halvlitet och den andra ett som är lite stort. Jumanji går ju dessutom oftare med täcke än Miro.

Var hem och åt en vända för att sedan följa med mamma upp till stallet. Jag filmade henne när hon red lektion idag, dressyr på Samritha. De var så duktiga så. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback