Sommartid

Publicerat av Jennie Börs den 25 Mars 2012 kl. 14:50 i Vardag
Nu är det sommartid, som de flesta antagligen redan visste. Såklart har vi stalljour idag, vi lyckas alltid pricka in det på omställningsdagarna. Alla klockor i stallet är i alla fall omställda till rätt tid, innan har vissa gått fem minuter för före och andra fem minuter efter.

Stallet var i alla fall snabbt gjort, Karin och Jenny hade stalltjänst med oss vilket gjorde att det blev lite roligare att ha jour. Det är alltid roligare att stå och mocka eller väga hö när det finns några att prata med! Vid lunchen tog jag och mamma ut Miro för att kunna fota till ett skolarbete, bilderna blev inte så bra men nu har jag i alla fall bilder på det jag ska ...

Nu ska jag fixa bilder på ett träns som ska säljas, sedan ska jag vänta på insläppet!



Kommentarer
Kommentar av: Emma

jag har med stalljour idag, morgonfodring+utsläpp är klart, bara insläpp och kvällsfodring kvar! ;)

2012-03-25 @ 15:49:25
Blogg: http://ponnyflickornas.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback