Snart så

Publicerat av Jennie Börs den 12 Mars 2012 kl. 20:26 i Vardag
En av de glada överraskningar som jag möttes av igår när jag kom hem från ULKen var att vår paddock snart är helt isfri! På fredagen var det som ett istäcke över hela paddocken, men nu är det lite kvar på ena kortsidan och resten är gegga och vatten.

Det ser ut att bli helt okej väder nu framöver vilket verkligen glädjer mig, snart kommer det gå att rida där igen! Varken jag eller Miro är några ridhusfantaster, speciellt inte hemma i ridhuset. Tror att jag kommer kunna lägga upp hans träningspass mycket bättre när jag har större yta då jag verkligen kommer kunna galoppera igång honom ordentligt samt kommer ha gått om plats för att träna annat. Jag ligger helst en bit innanför spåret för att tydligt känna att båda sidorna är på rätt plats. Paddocken kommer givetvis även vara till Jumanjis fördel.

Det bästa av allt, i paddocken kan man rida flera stycken utan att behöva krocka med varandra ..


Mobilbilder tagna i dag, tyvärr hann det bli mörkt.

Kommentarer
Kommentar av: matilda

fin blogg! :)

2012-03-13 @ 14:04:20
Blogg: http://skogsrusset.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback