Sängen lockar

Publicerat av Jennie Börs den 09 Mars 2012 kl. 23:48 i Vardag
Snart är det dags för mig att krypa ner i sängen att sova, det ska bli riktigt skönt. Min stallvistelse blev mycket riktigt längre än jag tänkt mig från början, men jag och Johanna smorde och oljade i alla fall inte tre träns. Bara tre stycken kvar + sadlar, sadelgjordar och allt vad det nu är.

Kvällen har ägnats åt att fixa tidsinställda inlägg för helgen eftersom den kommer spenderas på Fornby. Har även förberett det sista inför ULKen, så som packning, renskrivning av hemuppgifter och så vidare. Jag har förhoppningsvis en spännande och lärorik helg framför mig, på återseende.



Kommentarer
Kommentar av: Clara

hej, jag har också en newforest :) Brukar du åka ner till NF-Mästerskapen?

2012-03-10 @ 17:52:50
Blogg: http://clarastenson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback