Ponnyridning

Publicerat av Jennie Börs den 31 Mars 2012 kl. 20:27 i Vardag
Idag har mina småkusiner varit och ridit, såklart var det Jumanji som fick agera eftersom han är lite pålitlig än Miro. Jumanji såg ganska nöjd och glad ut när han han fick skritta runt några varv på gärsplätten utanför paddocken på långa tyglar. Några som däremot såg överlyckliga ut under de varven var Filippa och Elias, världens leende på läpparna.

Efter de ridit tre varv var stod de och borstade på honom i boxen. Även det var väldigt roligt tyckte de, det var knappt så att de villa sluta bortsa! Jumanji skötte sig bra som alltid, han är så snäll och go. Miro är också väldigt snäll och go men lite mer oförutsägbar i ridningen, plötsligt händer det. Dock är han underbar att hantera och borsta på.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback