Nästa pannbandsinköp?

Publicerat av Jennie Börs den 23 Mars 2012 kl. 14:25 i Utrustning
Nu på slutet har jag på något sätt börjat tröttna på de klassiska swarovskipannbanden med fyra rader, de är så vardagliga på något sätt. Dessutom är det väldigt tråkigt att kristallerna trillar av väldigt lätt, mitt sivriga som jag och Johanna fick förra julen har till exempel tappat tre stenar + en hel stenhållare. Utöver det har jag faktiskt även limmat dit en kristall som trillade av.

Stora swarovskikristaller har verkligen växt i mina ögon under det senaste halvåret, så snyggt är det bara. Mitt nästa pannbandsinköp komme antagligen bli något av dessa:

Helst vill jag ha det med bara silvriga stenar, eventuellt med varannan svart och varannan silver. Jag tycker det är riktigt snyggt när kristallerna blir inramade av lädret, det blir en väldigt fin kontrast på något vis. Tror dessutom att både Miro och Jumanji skulle bli riktigt snygga i det!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback