Miro - 7 mars 2012

Publicerat av Jennie Börs den 07 Mars 2012 kl. 22:05 i Ridpass - Miro
Det fanns inget tillfälle att rida honom i och med att jag red Jumanji i ridhushålet, att skritta ut själv i mörkret är inte heller ett alternativ. Istället gick vi i kanske 10-20 minuter fram och tillbaka längs vägen vid stallet för att han skulle bli lite varm i musklerna, sedan gick vi in i spolspiltan och stretchade ordentligt. Har börjat stretcha frambenen på honom och då behövs det lite mer utrymme + att han tycker det är lite obehagligt. Bakbenen är inga problem alls och det intressanta är att han är vigare med sitt stela högrabakben än det vänstra!

Miro var i alla fall väldigt nöjd och glad. Under promenaden gick han på i ett bra tempo med öronen framåt och tuggade nöjd och glad, vilket han även gjorde under stretchingen.


Ge mig sommar! ♥

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback