Miro - 31 mars 2012

Publicerat av Jennie Börs den 31 Mars 2012 kl. 20:14 i Ridpass - Miro
Blåste som sjutton ute idag, varken jag eller Miro gillade det speciellt mycket. Jag tycker i alla fall att det är stor skillnad på honom när jag rider i nya hoppsadeln, det känns på något sätt som att han kommer ner djupare i formen från början av passen.

Red lite rakriktning och volter som framridning i trav och galopp, övergick sedan till lite skänkelvikningar. Han stod emot endelt, speciellt i motvinden men det kändes ganska bra i alla fall. När vi skulle trava av kom det en lite galen unghäst in, vilket gjorde Miro lite extra på sin vakt. Ridpasset gick helt okej i alla fall, men jag känner att jag inte har "den där" ridmotivationen just nu. Blåsten tror jag bidrar en del, hatar att rida i den.


Det här var inte igår!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback