Miro - 30 mars 2012

Publicerat av Jennie Börs den 30 Mars 2012 kl. 22:06 i Ridpass - Miro
Blev kvällsridning idag, ganska härligt att kunna rida vid sju-tiden och fortfarande med solen framme. Testkörde dressyrsadeln, helt underbar är den! Från och med nu kommer jag rida oftare i dressyrsadel, då jag klarar av att spänna den själv från ryggen (Dominusen hade extrem långa stroppar och de behövdes vikas in, annars gick Miro i spansk skritt, det var ganska svårt att göra det från hästryggen).

Ridpasset gick helt okej, Miro var inte alls grinig idag. Inte en enda spark och inget grymtande, dock var han lite småseg istället. Han var lite småspänd också, men det får jag leva med ibland. Förövrigt kändes det ganska bra, red lite rakriktning och volter bara för att känna och rida in mig lite i sadeln.


Ska tvinga någon att fota mig och Prins någon dag!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback