Miro - 17 mars 2012

Publicerat av Jennie Börs den 17 Mars 2012 kl. 19:10 i Ridpass - Miro
Red i dressyrsadeln idag, känner att det börjar bli dags att rida in sig lite mer i den inför tävlingssäsongen. Efter en lååång framskrittning började jag trava honom och han kändes väldigt mjuk och fin. Galopperade sedan fram och han kändes fin även där.

Red sedan lite travarbete och rätt som det är rider jag förbi en sko i paddocken, en liten ponnysko och misstänker på en gång att det vara Miros. Mycket riktigt, en av hans framskor var det. Lite lustigt då jag inte märkt att den setat löst eller så. Red på lite till efter det, lite galopp och lite trav men hade inte riktigt motivationen till att göra något vettigt idag så ridpasset blev väldigt oplanerat. Han kändes i alla fall fin ridpasset igenom och i avtravningen hittade han en väldigt bra bjudning måste jag säga!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback