Miro - 14 mars 2012

Publicerat av Jennie Börs den 14 Mars 2012 kl. 20:20 i Ridpass - Miro
Jag och Johanna var ut på en liten tur även idag, men idag red jag Miro och hon Jumanji. Det blev samma vända som i måndags, dock tog vi två hela travvändor bort till Norddalsbacken. Miro kändes fin, avslappnad och var rund och låg i formen. Till och från red jag lite tagen bakdel-tänk för att verkligen känna att han fick med båda sidorna och jobbade ordentligt, vilket han gjorde.

Vi tänkte gå en liten bit ner för reningsverksbacken innan vi gick hemåt igen, ponnyerna misstyckte dock. För att slippa bråka allt för mycket hoppade jag av Miro och ledde honom först istället. Som vanligt släppte alla hans spänningar och han gick som en liten hund. Gick ner för den brantaste biten och sedan upp igen, sedan hoppade jag upp och vi red hemåt.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback