Kommentera med vett

Publicerat av Jennie Börs den 14 Mars 2012 kl. 21:17 i Tankar & åsikter
Jag älskar verkligen att få respons för det som jag gör här på bloggen, det finns ingenting bättre än att logga in och se att man fått en eller fler nya kommentarer. Respons från er läsare är alltid roligt, det ger mig en kick i själva bloggandet.

Igår när jag loggade in möttes jag av över 10 nya kommentarer, vilket verkligen gjorde mig jätteglad! Tyvärr försvann glädjen lika fort när jag insåg att större delen var kommentarer om bloglovin'-byten, länkar till tävlingar och så vidare. På slutet har fler och fler kommentarer varit i just den stilen, därför beslutade jag mig för att skriva ihop en liten "att-tänka-på" text som numer finns publicerad på kommentarsidan:
Jag försöker verkligen lägga tid på att besvara de kommentarer som jag får in på bloggen om det finns en blogg kopplad till kommentaren. Anledningen är enkel, jag blir glad av den respons som jag får och därför besvarar jag kommentaren för att visa att jag tagit till mig den. Det spelar ingen roll vilken typ av respons det är, jag klickar alltid in på den kopplade bloggen och svarar!

I fortsättningen kommer alla kommentarer som innehåller någon typ av reklam att raderas. Jag väljer själv vilka bloggtävlingar jag vill delta i eller bloggar jag vill läsa. Det spelar ingen roll att det står "fin blogg" eller liknande i kommentaren, min blogg är ingen reklamplats. Jag följer ingen blogg via bloglovin' då det inte passar mig, därför är jag tyvärr inte intresserad av att följa någon. Bloglovin'-byten förstår jag mig dessutom inte på, det blir på något sätt som man byter till sig följare.

Hoppas att ni tycker informationen är vettig och fortsätt med att ge mig respons. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback