Kavaj från Spooks

Publicerat av Jennie Börs den 17 Mars 2012 kl. 19:22 i Utrustning
Om det inte vore för att jag hade min Pikeurkavaj skulle jag gärna vilja ha en Spooks. De är riktigt snygga om jag får säga själv, de ser ut att vara väldigt figursydda och de vita detaljerna är verkligen pricken över i:et.

Skulle jag äga en Spookskavaj skulle jag gärna vilja ha en med swarovskistenar på kragen eller varför inte en med en extra rosa kant vid kragen? Det tråkiga med det andra alternativet är dock att jag skulle bli väldigt låst till rosa, vilket kan bli lite tråkigt i vissa situationer.

Jag vill i vilket fall hissa Spooks kavajer. Den dagen det blir dags för mig att byta kavaj kommer dessa verkligen finnas i min tanke.



Kommentarer
Kommentar av: Tova & Lina ♥

Väldigt fin bloggdesign! :D Bloglovinbyte?

2012-03-18 @ 13:26:48
Blogg: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback