Kändisar?

Publicerat av Jennie Börs den 07 Mars 2012 kl. 22:31 i Allt & inget
Den här lappen var uppsatt på Klockarskolan (där jag gick på högstadieskola) idag:

Min syster tog bilden med sin mobil, därav kvalitén!

Lite roligt att jag och Miro finns med på bild på en annons för Dahlandergymnasiet faktiskt. När jag ändå är inne på ämnet kan jag passa på att berätta att jag faktiskt sökt till Dahlanders hästprofil, dock tillsammans med högskoleförberedande program. Möjligheten att läsa högskoleförberedande + hästprofil fanns inte när jag sökte förra våren, vilket var en besvikelse för mig. Om jag kommer in och väljer att byta kommer det innebära att jag måste läsa ett år extra på gymnasiet, eftersom jag måste börja om i ettan. Jag har inte bestämt mig till 100% ännu för vad mitt val blir om jag kommer in, men det lutar nog åt att jag tackar nej och blir kvar på Helix trots allt.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback