Kalla tår och en ond rumpa

Publicerat av Jennie Börs den 02 Mars 2012 kl. 21:48 i Vardag
Nu är jag hemma från stallvisit nummer två för dagen. Johanna och Jumanji var jätteduktiga (som vanligt, hihi) på Erikträningen, allting bara flyter på och ser väldigt enkelt ut. Märks att Johanna lärt känna honom lite mer, hon flyger inte lika mycket längre när Jumanji tar i och skjuter iväg med ryggen över hindren. Ibland önskar jag faktiskt att jag vore lite tuffare i hoppningen, för man blir faktiskt lite sugen när man sitter på läktaren.

Efter träningen tog jag lite ryktsten på Miro, pälsfällningen har verkligen börjat nu! Blev dock inte någon lång stund eftersom jag skulle hålla Johanna sällskap på läktaren. Vi tittade dock bara på halva träningen, hunger, ont i rumpan och kalla tår gjorde att vi drog oss hemåt istället.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback