Jumanji - 12 mars 2012

Publicerat av Jennie Börs den 12 Mars 2012 kl. 20:10 i Ridpass - Jumanji
Jag och Jumanji, Johanna och Miro tog oss en härlig vårtur idag! Plusgrader i luften, fåglar som kvittrar och marken blöt av all is som äntligen börjar försvinna = superhärligt! Vi tog oss genom byn och sedan blev det trav på Norddalsvägen tills vi kom fram till backen, där vände vi och red tillbaka igen. Tog ungefär 2/3 delar av vägen i trav bortåt igen innan vi vände hemåt för sista gången. Skrittade genom byn även hem.

Perfekt dag verkligen och en alldeles lagom ritt, vi slapp rida i mörkret. Ponnyerna var glada båda två, Miro var till och med duktog och travade först en liten bit. Jumanji kändes fin när vi travat en stund, han behöver ju lite startsträcka. När vi kom tillbaka till stallet var himlen härligt blå/röd så jag var para tvungen att ta en bild.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback