Helgen välkomnas precis som vanligt ...

Publicerat av Jennie Börs den 16 Mars 2012 kl. 22:33 i Vardag
... med en helkväll i stallet! Hade insläpp idag och alla hästar skötte sig verkligen bra idag, sånna insläpp gillar jag. Tog sedan vårens premiärturen på ridbanan, var dock tvungen att borsta en mycket lerinpackad ponny först. Efter ridningen fixade jag mockningen för att sedan ta en liten paus med pratstund.

Efter alla lektioner hjälpte jag Johanna när hon red Jumanji. Hon gör snart sin dressyrdebut med Jumanji och det är för dem båda ett helt nytt program, nämligen LC:2. Fokusen låg endas på att rida vägarna så de fick träna på travprogrammet med korta snett igenom samt volterna och även galopprogrammet.

Själv sitter jag och taggar som tusan inför debuten, jag räknar seriöst dagar tills det är dags att börja med alla förberedelser. Jag känner mig lite som ett barn på julafton och jag är ärlig när jag sägar att jag längtar mer till årsdebuten än min födelsedag.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback