Födelsedagskalasande

Publicerat av Jennie Börs den 31 Mars 2012 kl. 20:06 i Vardag
Idag har vi haft besök större delen av dagen, men nu har i stort sätt alla varit här och firat mig i alla fall. Har fått lite presenter, som vanligt består det mesta av pengar. Men pengar är ganska bra för då kan jag köpa det som jag verkligen vill ha istället för att jag får saker som jag hade klarat mig utan.

Det här fick jag i alla fall utöver pengar:


Mias RS allroundschabrak. Mamma och pappa hämtade ut det i smyg och gav det till mig i present!

Är i alla fall väldigt nöjd med det, riktigt läckert om jag får säga det själv. Den som var först med att gissa vad det var för något att hämta ut var i alla fall Sandra.

Lotter. Tyvärr vann jag bara 10:-, men ska byta in lotten och hoppas att den ger mig lite mer tur.

Presentkort på Aubiose. De kommer utan tvekan att komma till användning, antagligen kommer de gå till en del av ett par ridbyxor.

Receptböcker. En med massor av pastarätter och en med chokladrecept, jag är ett stort fan av båda sakerna.

Choklad. Ska bli spännande att prova de i asken, massor av olika smaker.

En stor del av pengarna gick till hjälmen som jag köpte igår, restrerande pengar ska antagligen sparas. Vi får se helt enkelt! Fick även 250:- att beställa bilder för, blir nog förstoringar på mina älsklingar.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback