Bildminne

Publicerat av Jennie Börs den 25 Mars 2012 kl. 16:01 i Allt & inget
Idag är dett ett år sedan jag satt upp på hästryggen igen efter min armbågsskada som jag fick i början av februari samma år. Givetvis var Evita den första ponnyn som jag satte mig upp på, lite mer lugn och obrydd jämfört med Miro. Minns tydligt vilken skillnad det var på henne, hon hade verkligen utvecklats enormt under de knappa två månader som jag varit ifrån hästryggen. Tydligt tecken på att man blir väldigt hemmablind. Att dessutom tänka att hon utvecklades ytterligare efter det här passet, det är en underbar tanke.

Jag tänker på Evita varje dag, vissa dagar saknar jag henne så att det gör ont. Tänker på allt som vi missade att göra under vår tid, saker som jag så gärna skulle viljat gjort en gång till innan hon flyttade hem igen. Min finaste prinsessa. ♥




Kommentarer
Kommentar av: nadia

Önskemål på färger:

Turkost

Rött

LjusBlått

eller Lime-grönt



Förlåt att jag tjatar så mycke ,men jag letar överallt men hittar aldrig nått riktigt snyggt typ :P



2012-03-25 @ 16:37:04
Blogg: http://alotofnadia.blogg.se/
Kommentar av: Felicia

SV: Jo men eller hur xD vem döper katten till Svenne liksom? xD Det känns konstigt nu att inte säga det till honom heller nu när jag vet att han heter Svenne xD

2012-03-25 @ 17:10:16
Blogg: http://osnapitzflish.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback