Anydale Martien

Publicerat av Jennie Börs den 10 Mars 2012 kl. 10:00 i Allt & inget
Får jag säga det själv är Miros pappa väldigt snygg! Utseendemässigt finns det även likheter mellan honom och Miro, det syns verkligen att det är far och son.

Är det någon av er läsare som känner till, eller rent av har, en avkomma efter Anydale Martien? Ni får gärna säga till i så fall för det skulle vara riktigt intressant att få se lite släktingar till min lille Miro. Säga gärna till om han finns i ett senare led i stamtavalan också.


Anydale Martien e: Ralph u: Anydale Marike ue: Mermaids Jeroen
Hela stamtavlan finner du här!

Kommentarer
Kommentar av: Sandra - Teamgustafsson

Vilken snygging!

Man ser somsagt att det är far och son. :)

2012-03-10 @ 10:17:31
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback