Anmäld till första tävlingen

Publicerat av Jennie Börs den 04 Mars 2012 kl. 21:44 i Allt & inget
Så där, nu har jag anmält mig till första tävlingen, äntligen! Nu finns det en stolpe att sikta på framöver och någonting att se fram emot, det ger väldigt mycket motivation. Målen för första tävlingen är inte speciellt höga, jag går in på banan och rider utifrån de förutsättningar som finns för stunden. Miro kan balla ur totalt på banan samtidigt som han kan ta vid där vi slutade i höstas.

Vi är i alla fall riktigt taggade båda två och kommer ladda som bara den, för vi har verkligen saknat tävlingarna. Ska bli riktigt roligt att komma iväg på helgerna och få komma framåt, för nu kan vi förhoppningsvis börja "på riktigt".



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback