Ändrade planer

Publicerat av Jennie Börs den 09 Mars 2012 kl. 15:41 i Vardag
Min plan om att få sluta tidigare sprack totalt då vi var tvugna att få underskrifter av föräldrarna, vilket ska fixas på utvecklingssamtalet nästa vecka. Dagsplanen sprack där med totalt och vi får helt enkelt se vad jag hinner med av det som jag planerat göra under dagen.

Har i alla fall insläppet idag, hoppas på att hästarna är lika snäll som under gårdagen. Ska ut och skritta på Jumanji en sväng också, det ska bli riktig skönt att skritta ut och bara rensa tankarna en stund. Jag har även smörjplaner men vi får se hur det blir med det i och med att min dagsplanering sprack, vill gärna ta det lite lugnt eftersom jag ska på ULK hela helgen lång.



Kommentarer
Kommentar av: Kajsa

TÄVLA OM ETT PAR VITA RIDBYXOR!

ENKLA REGLER!:D



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavling-om-vita-ridbyxor.html

2012-03-09 @ 20:39:51
Blogg: http://kajsaochtuva.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback