Älskade ponnyprinsar

Publicerat av Jennie Börs den 03 Mars 2012 kl. 22:24 i Vardag
Jag tror att dagen fotografering med ponnyerna blev väldigt bra, sitter och kollar igenom bilderna i datan nu! Vädret var verkligen underbart, ponnyerna var glada och hade ett väldigt bra tålamod måste jag säga. Utöver fotograferingen har jag mockat och fixat vatten, gratulerat min tremänning samt tagit en kvällsridning. På kvällens schema står det bildredigering sen ska jag försöka hinna med att fixa en header till min syster.

Förövrigt hittade mamma på våra pärlpannband idag, tjoohooo! Letade som en galning efter dem i julas utan resultat, men de är nu upphittade i alla fall. De låg i den förpackning som jag trodde och jag visste att jag antagligen hade tagit hem dem och mycket riktigt. Liggandes i en lindförpacking under alla mina stallkläder upphittades de.


Oredigerad bild på det röda pannbandet. Borde kanske använda det oftare?

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback