Allt går i ett

Publicerat av Jennie Börs den 08 Mars 2012 kl. 22:05 i Vardag
Det känns som att de senaste dagarna verkligen gått i ett, från morgon till kväll. Efter skolan har det varit raka vägen till stallet och sedan har det alltid funnits lite att göra hemma, som komplittera en matteuppgift och hjälpa min syster att plugga till matteprov. Imorgon är det i alla fall äntligen fredag och jag kan förhoppningsvis sluta vid klockan ett imorgon, riktigt skönt att vi fått börja flexa IBARB-pass!

I helgen är det ULK, sista steget. Ska bli skönt att få det gjort samtidigt som det varit både roligt och lärorikt. Har gjort tre av fem intevjuer idag som vi fick i hemläxa, de sista fixar jag imorgon: som vanligt är jag ute i sista sekund. Helgen blir alltså ganska fullsmockad även den och därför hoppas jag för mitt liv att nästa vecka blir mycket lungrare.


Evita fick stå för bilden, saknar gammeltanten!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback