17 år

Publicerat av Jennie Börs den 29 Mars 2012 kl. 02:17 i Vardag
Vid just precis det här klockslaget var det 17 år sedan jag kom till världen! Tänk vad tiden går fort, det är helt otriligt vad den rinner iväg.

Får se vad dagen bjuder på, största delen av dagen kommer spenderas med klassen på en Stockholmsresa till Moderna Museet. Det kommer några hit och firar mig på kvällen, men större delen kommer antagligen till helgen.


Alla familjens födelsedagsbarn för dagen, jag (17 år), Trulsa och Bamse (13 år).

Kommentarer
Kommentar av: Caroline

Happy Birthday, tjejen! Hoppas du får en underbar dag. Isa är också i Stockholm idag... Bamsekram från oss

2012-03-29 @ 07:13:22
Blogg: http://hastgarden.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback