Visste ni att ...

Publicerat av Jennie Börs den 27 Juni 2012 kl. 09:00 i Allt & inget
... Miro är märkt på vänster sida? Det syns dock knappt.

... när jag ska skriva "Jumanji" blir det 9/10 gånger istället "Jumanju"?

... jag lärde mig att sluta bita på naglarna när jag gick i femman? Sedan dess har jag haft väldigt långa naglar, jag vårdar dem ömt och kan idag inte ha korta naglar.

... när jag skulle byta upp mig från b-ponny (Blacky) var jag lite inne på att gå direkt över till storhäst. Jag tränade någon gång med en av ridskolans storhästar (Grace), men idag är jag glad att det inte blev så. Hade jag dock valt Grace istället för Zanzibar hade jag trots det fått lov att gå igenom samma jobbiga sak, de fick nämligen vandra vidare samtidigt.

... jag från början sa att jag aldrig skulle börja rida och förälska mig Zanzibar. Man ska aldrig säga aldrig!

... jag just nu är otroligt sugen på att shoppa hästsaker, jag försöker dock att häjda mig i möjligaste mån!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback