Uppdateringen

Publicerat av Jennie Börs den 19 Juni 2012 kl. 22:39 i Allt & inget
Uppdateringen har verkligen varit upp och ner den senaste tiden, det ber jag verkligen om ursäkt för! Först tog skolan all min tid och när sommarlovet väl kom, då har det gått förrunt. Först var det KM hela helgen och det blev verkligen två heldagar uppe i stallet, trots att tävlingarna inte var speciellt långvariga. Nu har jag jobbat i två dagar och sedan har stallet tagit resten utav tiden.

Jag hoppas snart att jag kommer in på rätt bloggvärld igen, för jag har verkligen massor utav rubriker och inläggsidéer sparade i utkast. Har ni förslag på inlägg får ni jättegärna komma med dem, behöver en hel del inlägg för tidsinställt här framöver!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback