Tävling hos Dustin home

Publicerat av Jennie Börs den 11 Juni 2012 kl. 21:26 i Allt & inget
dustinHomeCompetition.jpg En riktigt kraftfull och smidig surfplatta hittar du på Dustin. Titta på sortimentet!
Just nu annordnar Dustin home en tävling, där den lyckliga vinnaren har chansen att vinna en produkt på ett världe av 10.000 kr. Skulle jag bli den lycklige vinnaren skulle jag utan tvekan välja kamerahuset Nikon D7000, som redan vid första anblick fallit mig i smaken. Efter närmre tre år med mitt nuvarande kamerahus känner jag att det är dags att vidga mina vyer och ställa mig inför nya utmaningar med en uppdatering av kamerahus.

Med ett nytt kamerahus skulle mitt i dagsläger något åsidosatta intresse för fotografering starkt väckas till liv igen. Jag skulle dessutom kunna utveckla mitt fotograferande ytterligare med hjälp av ett mer uppdaterat redskap eftersom jag på så sätt kommer att kunna vidga mina vyer. Även min blogg skulle bli gynnad om jag vann i och med att jag skulle få en ännu större motivation till att ständigt bjuda på nya, inspirerande bilder från stunder som är världa att minnas.


Samtidigt skulle ett nytt kamerahus hjälpa mig att bli en ännu bättre hobbyfotograf, något som är en av mina stora drömmar här i livet. Kamerahuset skulle även hjälpa mig att förbättra mina skolarbeten, eftersom fotografering kan användas på många olika sätt på den linje jag läser på gymnasiet. Skulle jag bli den lycklige vinnaren, då kan ni räkna med att jag står beredd här hemma för att ge mig ut på nya fotograferingsrelaterade utmaningar!


Var med du också! Tävlingen avslutas den 12 juni.

Kommentarer
Kommentar av: Emma

Vad går du för linje? :D

2012-06-12 @ 09:44:25
Blogg: http://thelittlemupp.wordpress.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback