Storbyns ponnymeeting

Publicerat av Jennie Börs den 29 Juni 2012 kl. 11:00 i Vardag
För första året får jag äntligen chansen att uppleva Storbyns ponnymeeting. Jag minns hur jag för några år sedan drömde om att jag någongång i framtiden skulle delta i det. De drömmarna är dock ganska avlägsna nu eftersom jag inte är någon direkt hoppryttare längre, men jag tycker att det är minst lika roligt att stå på sidan.

Johanna och Jumanji hoppar idag en klass, imorgon hoppar de två. Iår står de över söndagen eftersom de inte kommit upp i de klasserna ännu, men kanske nästa år? Kameran är givetvis fulladdat och jag hoppas på att jag hinner fota lite fler ekipage än bara Johanna och finaste J, det återstår att se!


Rommehoppet förra veckan.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback