Sommarlov!

Publicerat av Jennie Börs den 15 Juni 2012 kl. 21:59 i Vardag
Nu tänker jag bjuda på ett ganska icke-hästrelaterat inlägg, som en förvaning.

Nu är äntligen sommarlovet här på riktigt! Avslutning imorse, samling i hemklassrummet på morgonen för lite fika. Begav oss sedan till pingstkyrkan där själva avslutningen höll till. Ganska långdraget och segt, men det hör ändå till på något sätt. Tur skolan inte är allt för stor, det hade kunnat varit ännu fler studenter som ska ha sina slutbetyg och så vidare. Det hela avslutades i alla fall på ett klockrent och minnesvärt sätt, lärardans till Euphoria.

Jag och mina kompisar gick sedan tillbaka till skolan för att se studenternas utspring, vi hade superbra platser till strax innan då en hel armé ställde sig framför oss ... Men men, livet är så ibland. Efter utspringet skingrades vi lite eftersom en del kompisar skulle på annat håll, men vi blev ändå en liten grupp som gick och köpte glass. Efter glassätning placerade vi oss mitt i Borlänge centrum för att se alla studentflak, vi hade lätt bästa platsen. Vi ställde oss i mitten av de två vägfilerna och där blev vi kvar i någon/några timmar. Jag tog sedan bussen hem vi halv två, var smått kaos så den blev lite sen.

Sommarlovet börjar i vilket fall nu, vilket är underbart. Väntar spänt på betygen betygen som dyker upp under torsdag nästa vecka. Mitt sommarlov kommer spenderas en hel del i stallet och jag ska även försöka vara aktiv här på bloggen. En ny och somrig design har jag börjat pilla på, måste fixa bilder till headern också.

GLAD SOMMAR!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback