Shopping @ Norells Hästsport

Publicerat av Jennie Börs den 09 Juni 2012 kl. 19:27 i Shopping
Idag och imorgon är det invigningsdagar på Norells Hästsport, såklart var vi tvugna att åka och titta till det. För att inte skapa förvirring hos er läsare, Aubiose heter numera Norells Hästsport och bli inte förvånade om jag lyckas nämna det gamla namnet eftersom hjärnan är ganska invand på just Aubiose.

Det blev i alla fall lite shopping, men bara till Jumanji faktiskt. En ny lädergrimma eftersom den han fick ärva efter Evita har börjat gå sönder. Det fick bli en likadan som Miro har, fast i brunt läder istället för svart. Det var även 40% på swarovskipannbanden, därför införskaffade vi ett champanjefärgat med brunt läder till Jumanji eftersom vi haft det i åtanke länge nu.

Utöver det köpte vi småsaker som en svettskrapa (den jag använt tidigare är numer trasig), gräsbroddar samt en ny skokräm. Har haft någon billigare variant som inte alls fallit mig i smaken, den är jättesvår att fördela och allmänt inte bra.




Kommentarer
Kommentar av: Matilda

Riktigt snyggt pannband! Lite synd att jag har svart utrustning ;) vad är det för märke på grimman?

2012-06-10 @ 20:48:42
Blogg: http://mattiez.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback