Punk Pony

Publicerat av Jennie Börs den 20 Juni 2012 kl. 22:26 i Utrustning
När jag fick syn på de här schabraken på Hööks fick jag ett litet "måste ha"-behov. Det är precis som att det står "Miro" broderat på dem och sedan skriker de gång på gång "köp mig!". För det första är de otroligt söta och för det andra är "Punk pony" lite Miro upp i dagen.

Frågan är ju bara vilken färg han skulle ha. Svart för att det är coolast, rosa för att det samtidigt är sött och speglar en annan sida av honom eller ljusblått bara för att det klär honom väldigt bra. Tyvärr har jag allt för dåliga erfarenheter utav Hööks schabrak, de uppfyller inte mina krav och förväntningar. Jag skjuter då hellre till lite extra pengar för att få ett schabrak som håller tvätt efter tvätt. Men nog vore ett sånt här schabrak någonting för Miro ...


Schabraket kostar 229:- och du hittar det HÄR!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback