Protokollpärm

Publicerat av Jennie Börs den 27 Juni 2012 kl. 15:00 i Tips & trix
I en av mina bokhyllor har jag en svart pärm, en pärm där alla protokoll genom tiderna finns. Det är endast ett protokoll som saknas faktiskt, från en stilhoppning för en herrans massa år sedan. Annars finns allting samlat där, allt från stilhoppningsprotokoll till dressyrprotokoll. Jag har ett välsorterat register med hästarnas namn uppradade, + en "övrigt" kategori där protokoll med "mindre viktiga" hästar finns. Bakom varje flik är sedan protokollen sorterade i startordning, med det senaste protokollet längst fram.

Jag tycker att pärmen är jättebra att han nära till hands. Det är enkelt att gå tillbaka för att se hur protokollen har utvecklats med tiden samt jämföra olika moment med varandra. Lite extra roligt är det att kolla bakom "Miro"-fliken, se alla peppande kommentarer från domarna samt se att vi verkligen har utvecklats framåt.

Har ni era protokoll samlade någonstans?



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback