Paketuthämntning

Publicerat av Jennie Börs den 01 Juni 2012 kl. 14:18 i Shopping
Idag tog jag inte den vanliga vägen hem från bussen, istället tog jag en annan väg förbi ICA. Det var nämligen så att jag runt lunchtid fick ett sms från posten då ett paket anlänt till mig. Tyvärr kan jag inte avslöja vad som finns i paketet, eller vart ifrån det kommer, då det innehåller min systers present. Nog för att hon har en viss tendens till att "råka se" vad hon ska få, men lite svårare än att läsa om det på bloggen ska det allt vara! Något som jag kan avslöja är i alla fall att jag passade på att köpa en Stübben glyceringtvål när affären ändå hade det, den gamla är nämligen nästa slut (och har dessutom blivit upphettat i solen).

Någon som kan tro sig gissa vad det är jag har köpt? Vad det är får ni i alla fall veta den 18 juni, det är nämligen då hon fyller år!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback