Nya blogg.se

Publicerat av Jennie Börs den 21 Juni 2012 kl. 10:05 i Allt & inget
Efter att ha använt mig av nya blogg.se några gånger måste jag bara säga att jag ser en otrolig förbättring. Har hört en del negativt om det, men jag ser det bara från en positiv sida.

För det första känns det mycket trevligare att komma in på sidan, allting känns nytt och fräscht. Jag gillar att statestiken ligger redan på första sidan när man klickar sig in på sin blogg, eftersom den är väldigt intressant att hålla koll på. Ett extra plus i kanten för att det dessutom är enkelt att hålla koll på hur många inlägg man fått upp per dag! Kommentarssystemet verkar vara till sin fördel, supersmidigt att kunna svara på kommentarerna direkt från sin egen blogg. Det är dessutom enkelt att kommunicera med en annan blogg.se blogg, eftersom allting samlas på "ett och samma ställe". Slutligen, en sak som jag saknat här på blogg.se, funktionen att kunna ladda upp fler bilder på en och samma gång. Det är så mycket smdigare än att behöva sitta och klicka bild för bild!

Det är bara några av de fördelar som jag hittills har märkt. Förändringen får verkligen en stor hiss från min sida! Vad tycker du om förändringen?


Kommentarer
Kommentar av: Maja

Tycker det är super bra ! Dock kan jag inte svara på andra kommentarer än, jätte konstigt. 'Svara' knappen finns, men det händer lixom inget om jag trycker på den. :/

Svar: Jag tror inte att det fått ordning på allting hos alla användare ännu. :) Vänta och se, snart ska det nog fungera!
Jennie Börs

2012-06-21 @ 14:39:22
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Kommentar av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Jag är supernöjd med den. Det enda är att den är något seg men det förbättras nog med tiden.
Skönt att de uppgraterat, känns modernare nu! :)

Svar: Precis, den krånglar lite när jag är inne på mobilen också då jag inte kan titta in kommentarerna ... Men det är nog precis som du säger, att det förbättras ytterligare lite med tiden! :)
Jennie Börs

2012-06-21 @ 21:46:17
Blogg: http://linnforsstrom.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback