Miro - 4 juni 2012

Publicerat av Jennie Börs den 04 Juni 2012 kl. 22:20 i Ridpass - Miro
Var ute och promenerade i snirkelvägar runt anläggningen tillsammans med Johanna och Jumanji i ungefär 20-25 minuter. Viktigt att röra på sig efter gårdagens tävling, speciellt eftersom de inte varit ute i hagen som vanligt på hela helgen. Vi gick över både läskiga sladdar och vattenslangar, men han skötte sig bra!

Tror dock han kände lite i bakbenen, speciellt i höger. Han stod och vilade på det i boxen och när jag tog i det blev han lite småarg. Har verkligen varit intensiva veckor för honom nu, men efter morgondagens Göranträning blir det en lugn vecka för honom.

Kommentarer
Kommentar av: Jonna - tanneryttarna

Fin blogg du har, grymt fina hästar :D

2012-06-05 @ 08:47:49
Blogg: http://tanneryttarna.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback