Miro - 20 juni 2012

Publicerat av Jennie Börs den 20 Juni 2012 kl. 22:16 i Ridpass - Miro
Idag blev det en mysig kvällsritt i solen för ponnyernas del, jag red på Miro och Johanna på Jumanji. Vi började med att klättra lite i reningsverksbacken innan vi skrittade genom byn och ut på Norddalsvägen, där det blev trav. Miro jobbade på riktigt bra idag, det är verkligen maffigt att rida honom. På något sätt får jag känslan av att det är en liten Grand Prix-hingst som jag sitter på, hehe.

I traven jobbade vi naturligtvis i en låg form och i det jobbade vi med lite bogen in/öppna. Han var otroligt duktig och jobbade på bra i dem, helt utan protester. Emellan öppnorna red jag bara på, lite tempoväxlingar och halvhalter bara. Vi red även lite skänkelvikningar i skritt vid ett tillfälle.

Jag är väldigt nöjd med dagens pass. Vi avslutade det hela med att gå upp på westernbron hemma och sedan stå still där uppe ett litet tag. Det fungerade superbra, Miro är en cool kille vet ni!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback