Miro - 19 juni 2012

Publicerat av Jennie Börs den 19 Juni 2012 kl. 22:30 i Ridpass - Miro
 Idag blev det verkligen ett "bara för att"-pass på Miro. Jag travade runt lite, galopperade, skrittade över några bommar och travade lite till. Tror vi var ganska nöjda båda två i alla fall och Miro tyckte säkerligen att det var skönt att få rida ett riktigt kravlöst pass!

Anledningarna till det lite oplanerade passet var dels att jag hade fullt upp att titta på Johanna som tränade hoppning för Cissi, dessutom har jag fått ett skavsår på ena fingret. Glömde tejpa det idag och det ledde till att jag inte kunde hålla i tyglarna ordentligt eftersom det gjorde ont.


Dagsfärsk bild. Idag blev det remontnosgrimma, Miro får verkligen en helt annorlunda look i den jämfört med en aachen.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback