Miro - 10 juni 2012

Publicerat av Jennie Börs den 10 Juni 2012 kl. 21:15 i Ridpass - Miro
Idag har jag skrittat ut på Miro tillsammans med Johanna och Jumanji, det blev vändan bort längs Näshagarna och in i skogen. En mycket mysig vända på en väldigt glad ponny, han var verkligen på och tyckte det var superroligt att få röra sig lite med ryttare på ryggen igen. Mot slutet började han i alla fall kunna konsentrera sig lite, då hittade han dessutom en väldigt låg och bra form.

Svullnaden är för övrigt helt borta nu, vilket betyder att min fina prins är helt återställd! Skönt att det var något så pass litet. :)

Kommentarer
Kommentar av: Daniela

Är det Miro som är på headern? Grymt snygg ponny verkligen! :)

2012-06-10 @ 21:36:22
Blogg: http://powerpony.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback