Midsommar

Publicerat av Jennie Börs den 23 Juni 2012 kl. 22:59 i Vardag
Förutom de tidsinställda inlägg som kommit upp under gårdagen och idag har jag lyst med min frånvaro, men jag har helt enkelt varit på annat håll. Igår fixade vi stallet och red på förmiddagen och idag fixade jag det på eftermiddagen.

Karin har även fotat lite somriga bilder på mig och ponnyprinsarna idag, ett uppdrag som inte är det enklaste. Ponnyerna tyckte det höga gräset var mycket mer intressant, nöjda och glada kunde de bara se ut i omgångar. Resultatet dyker väl upp någon gång i framtiden i alla fall, förutom att ponnyerna inte alltid såg glada ut såg bilderna väldigt härliga ut i kameran!

Kommentarer
Kommentar av: Maja---dressyrteam

Hej ! Vart/vilken sida brukar du redigera bilder på och göra headrar m.m ? snygg blogg btw :D

Svar: Först och främst, tack så mycket! All redigering av bilder gör jag i Photoshop, varierat mellan versionerna Elements 7.0 och CS4. :)
Jennie Börs

2012-06-24 @ 18:49:14
Blogg: http://dressyrteam.devote.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback