Lägesuppdatering

Publicerat av Jennie Börs den 06 Juni 2012 kl. 18:37 i Vardag
Idag har vi konstaterat att Miro är lite svälld vid högerkotan, men i övrigt går det bara framåt. Pernilla har tittat på honom när vi både skrittat och travat vid hand på astfalten, vi har även pressat lite genom att göra tvära vändningar. Hon tyckte att det såg mycket bättre ut än igår, att han inte alls ser lika halt ut. Helt bra är han inte, men det går i varje fall åt rätt håll.

Imorgon ringer jag Tobbe (hovslagaren) för att höra om han kommer den här veckan och skor Miro, lät nämligen så förra veckan. Han får då ta av skon för kolla igenom om det är någonting med hoven och hittar han ingenting får vi helt enkelt gå vidare med nästa plan.



Kommentarer
Kommentar av: Maja

Hoppas att det blir helt bra snart !!

2012-06-06 @ 21:07:35
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Kommentar av: Emma - TeamGustafsson

Hej!

Skulle vara jätte snällt av dig om du ville ta kort på mig och Daisy när vi är med på KM i hoppning den 17/6 på ridklubben. Fast bara om du vill!



Tack på förhand

2012-06-07 @ 20:50:55
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback