Jumanji - 1 juni 2012

Publicerat av Jennie Börs den 01 Juni 2012 kl. 21:24 i Ridpass - Jumanji
Hade båda ponnyerna idag, trots att jag inte ridit Jumanji ordentligt på över en månad valde jag att ta en tur ut med Karin och Love. Alla banor sladdade inför morgondagen och efter en träning på Miro samt staketbygge kändes det alldeles lagomt!

Fuxpojkarna skötte sig fin fint båda två, lagom mysig tur bort till Norddalsbacken och vände. Vi travade lite grann på Norddalsvägen och Jumanji kändes fin, kom ner i formen och bråkade inte alls. I skritten flyttade vi lite skänkelvikning som gick väldigt bra. Jag och Jumanji var nöjda båda två, helt enkelt en väldigt lyckat tur i trevligt sällskap. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback