Grattis Johanna!

Publicerat av Jennie Börs den 18 Juni 2012 kl. 20:38 i Vardag
GRATTIS JOHANNA PÅ 15 ÅRSDAGEN!

Minns ni att jag för några veckor sedan avslöjade att jag hämtat ut ett paket på posten med hemlig innehåll i, eftersom det innehöll en present till min syster? Idag har hon äntligen fått öppnat paketet och ni kan inte ana hur länge jag längtat efter att få börja använda innehållet, hehe.

I paketet fanns två grimmor från Lamicell, en röd och en blå. Vi har länge pratat om att byta ut ponnyernas discogrimmor eftersom de snabbt blev väldigt mycket odisco (speciellt Jumanjis). Jag har letat som en tok efter fina grimmor i rätt färger, eftersom vi ville att de skulle ha lika dana grimmor fast i olika färger. Efter många om och men kom jag fram till att varför inte de från Lamicell, rätt färger gentemot var vi tänkt, snygga och dessutom kostar de inte shortan!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback